Wednesday, 23 October 2013

Pedihnya Cinta..


Ini merupakan lakaran dari hatiku yang pertama pada penghujung tahun 2011.


“Awak.. Terimalah si dia kerana Allah. Demi bahagianya seorang Mama. Atas rasa kasih dan sayang seorang isteri. Isteri boleh dicari di mana-mana, awak.. Tapi Mama, hanya ada seorang saja di muka bumi ni.”
~Nur Aisya Irdina
***
“Tak payahlah kau nak tunjuk baik depan aku. Harap rupa ajer baik, kalau hati busuk buat apa? Aku dah terima kau pun cukup bagus tahu tak? Sedarlah diri tu sikit!”

“Cukup.. Jangan nak merayu-rayu depan aku. Aku tak mahu tengok muka kau lagi. Pergi!” 
~Tengku Faiq Iskandar
***
“Kalau I tau you ada hati lagi dengan Aisya tu lagi, I akan tembak dia dengan you sekali. Kalau I tak dapat kasih you, jangan harap orang lain nak dapat.”

“I tak main-main ni, Dear.”

“Kalau you pernah sayang dia suatu masa dulu. Atau you kasihan pada dia, baik you jauhkan diri you daripada dia untuk selamanya.” 
~Syarifah Jasmeen 

Jom singgah di NMK untuk ikuti perjalanan kisah ini.. Jumpa di sana...

(Telah dimuatnaik sehingga bab 24)

3 comments:

  1. salam perkenalan... saya sangat meminati jalan cerita ini.. please submit till the end part... i very excited to read it.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih Dewie atas sokonganmu.. ;)

      Delete
  2. I baru bace sampai bab 25 lah, ape ke akhir kisah aisyah dgn faiq? I sedih tengok aisyah, dapatkah die merasakan kebahagian nanti T-T

    ReplyDelete